صهیونیست‌ها هلاکت ۲ نظامی خود در عملیات ضد صهیونیستی را تائید کردند عراق: جنایت اسرائیل در رفح نیازمند اقدام فوق‌العاده کشورهای اسلامی و منطقه‌ است سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به خسارات سنگین صهیونیست‌ها در رفح اعتراف کرد منبع امنیتی مصر: اسرائیل شکست نظامی خود را با دروغ پنهان می‌کند واکنش حماس و جهاد اسلامی به عملیات قهرمانانه ضدصهیونیستی در نابلس حمله عامدانه صهیونیست‌ها به آمبولانس‌ها | رفح آماج حملات اشغالگران اذعان مقام صهیونیست به هلاکت و زخمی‌شدن ۶ نظامی صهیونیست در غزه (۹ خرداد ۱۴۰۳) حمله گردان‌های القسام به اشغالگران | شماری نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند (۹ خرداد ۱۴۰۳) عملیات ضد صهیونیستی در نابلس | حال ۲ صهیونیست وخیم است تجاوز هوایی صهیونیست‌ها به بانیاس سوریه ۱۱ شهید و زخمی برجای گذاشت ارتش رژیم صهیونیستی مدعی تسلط بر محور فیلادلفیا شد ادای احترام به رئیس‌جمهور شهید در سازمان ملل کاخ سفید: هنوز شاهد عملیات نظامی گسترده اسرائیل در رفح نیستیم نظامیان صهیونیست برای فرار از جنگ خود را به دیوانگی می‌زنند برگزاری مراسم ترحیم مادر «سید حسن نصرالله» در حرم حضرت معصومه (س) رسانه عبری: اسرائیل با آتش بس طولانی موافقت کرد حملات موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان علیه مواضع صهیونیستی (۹ خرداد ۱۴۰۳) توافق قطب‌های مخالف کابینه اسرائیل برای تغییر نتانیاهو مواضع روسیه و فرانسه در شورای امنیت علیه صهیونیست‌ها بلینکن: مشخص نیست از سلاح‌های آمریکایی در حمله به رفح استفاده شده باشد
سرخط خبرها

دونالد ترامپ: دست‌کم ۳۰۶ رأی الکترال می‌گیرم

  • کد خبر: ۴۸۷۱۶
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
دونالد ترامپ: دست‌کم ۳۰۶ رأی الکترال می‌گیرم
دونالد ترامپ ساعاتی پس از بازگشت از کمپین‌های فشرده خود به کاخ سفید، در مصاحبه‌ای تلفنی گفت که «حس خوبی» درباره روز انتخابات دارد و مدعی شد «دست‌کم ۳۰۶ رأی الکترال» به دست خواهد آورد.
به گزارش شهرآرانیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، امروز سه‌شنبه در مصاحبه با فاکس اند فرندز گفت: رقابت فوق‌العاده‌ای می‌شود.

ترامپ حین پیش‌بینی پیروزی خودش، بخشی از صحبت‌هایش را به انتقاد دوباره از جو بایدن و دموکرات‌های کنگره اختصاص داد که به گفته او در دوران حضورش در کاخ سفید «ریاکارانه» رفتار کردند.

ترامپ همچنین گفت که به صورت زودهنگام اعلام پیروزی نخواهد کرد، چون «دلیلی ندارد بازی درآورد»، چون ایالت‌ها برای شمارش آرا خصوصا آرای پستی زمان نیاز دارند. ترامپ پیش‌بینی کرد که بیش از ۳۰۶ رأی الکترال به دست آورد. او برای پیروزی به ۲۷۰ رأی الکترال نیاز دارد.

دونالد ترامپ دوشنبه، در آخرین کارزار‌های انتخاباتی‌اش، به چهار ایالت سفر کرد و طی سه روز ۱۴ گردهمایی انتخاباتی داشت. ترامپ بامداد امروز به کاخ سفید رسید.

مصاحبه تلفنی ترامپ با فاکس نیوز ساعت ۷:۴۵ دقیقه صبح امروز به وقت شرق آمریکا انجام شد و تا ۸:۲۰ صبح به طول انجامید.

ترامپ با پیش‌بینی پیروزی در ایالت‌های کلیدی، بار دیگر به نظرسنجی‌هایی که او را عقب‌تر از بایدن نشان می‌دهند، حمله کرد. او گفت که منتقدان در دوران ریاست جمهوری او "«بدجنسی» کرده‌اند و گفت‌وگو با دشمنان داخلی سخت‌تر از رهبران خارجی متخاصم است.

دونالد ترامپ گفت: سخت‌ترین کشور برای تعامل، آمریکاست.

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین دوباره از پوشش رسانه‌ها از جمله در فاکس‌نیوز انتقاد کرد.
 
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->